گیسوش

زندگی را دوست دارم زیرا....

1395/1/17 21:28
نویسنده : کوثر
16,400 بازدید
اشتراک گذاری

خدا زندگی را آفرید تا ما زندگی کنیم,و آداب و رسوم زندگی را یاد بگیریم.

زندگی من با همه فرق دارد,و زندگی دیگران هم با من فرق دارد,زندگی ام را دوست دارم.

چون زندگی من زیباست,پر از خوبی ها و بدی هاست,خوبی های مردم بیش تر از بدی هاشون است.

زندگی مانند آبی روان است که می گذرد و می رود.

من پدر و مادری خوب ویک برادر دارم زندگی ما ساده است و رنگارنگ.

زندگی من  زیباست,چون می توانم,یک همدل یا هم راز برای خود پیدا کنم.

دیروز به پایان رسید ومن باید برای زندگی امروزم برنامه ریزی کنم.

دوست دارم در آینده زندگی من پر از شوروشوق باشد, و هیچ بدی در زندگی نباشد. آرام

 

                                  زندگیتون زیبابوسبوس

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیسوش می باشد