گیسوش

استخر

1392/4/24 13:59
نویسنده : کوثر
252 بازدید
اشتراک گذاری

من ومامانم به استخر رفتیم. تا من را در استخر ثبت نام کند.  وما رفتیم دفتر مدیر و مدیر استخر

خیلی مهربان بود. و اسم مربی ما خانم نازنین احمدی است.

مربی ما هم مثل مدیر استخر مهربان است. و خیلی خوب به ما شنا کردن را یاد می دهد.

من مربی ام را خیلی دوست دارم و دیروز ساعت چهار به استخر رفتیم.

ومربی من به من گفت:برو توی عمیق ومن هم رفتم توی عمیق و دو باره مربی من گفت: کوثر همان حرکاتی که قبلا به تو یاد دادم انجام بده.

وچندمن  دقیقه بعدش مربی ام من را صدا زد و باد بازوبندم را خالی کرد. وگفت: برو تو آب

و خیلی خوب تر در آب شنا می کردم. و بالا خره تعطیل شدیم و اول دوش گرفتم.

مامانم رفتم مامانم لباس هایم را داد و به خانه برگشتیم.

پایان لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیسوش می باشد