گیسوش

کلاس شنا.

1392/6/25 12:34
نویسنده : کوثر
211 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آخرین جلسه ی شنا هست. در این دو ترم خیلی چیز ها یاد گرفتم. مثلا دوچرخه، دست فرشته،

دست کرال پشت، دست کرال سینه، پای قورباقه، دست قورباقه. برای ترم اول که می خواست

اولین حرکت را یاد بدهد اسمش دست جلوی سینه هست. شعرش این بود. یه سیب بکش گردش

کن بعد از وست قاچش کن این شعر را خیلی دوست دارم امروز ساعت چهار میرم استخر

و اخر کلاسم مامانم میاد تمام حرکاتم را میبیند امروز باید خیلی تمرین کنم که بهترین حرکت را

برای مامانم انجام بدم. وتشکر میکنم ازمامانم که من را همراهی کرد.

                                                 وتشکر می کنم از خانم نازنین احمدی مربی عزیزمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نگار
24 شهریور 92 15:33
سلام کوثر عزیزم امیدوارم امروز هم مثل جلسه های قبلی خوب کار کنی برات آرزوی موفقیت می کنم راستی دستت درد نکنه از شعر قشنگی که برام روی تخته نوشته بودی می بوست
خاله مهربون
25 شهریور 92 13:58
سلام عزیزم موفق باشی
ساغر
4 مهر 92 19:40
من اصلادوچرخه بلد نیستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیسوش می باشد