گیسوش

روز دختر مبارک.

1394/5/26 22:43
نویسنده : کوثر
262 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به دوستان عزیزم  دیروز روز دختر بود

ومن این روز را به همه ی دخترای ایرانی 

تبریک میگم پدرم دیروز وقتی که از سر کار

اومد گفت کوثر بیا بریم بیرون من تعجب کردم

بعد پرسیدم چرا ؟گفتش:که روز دختره دیگه

من خییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییی

خوشحال شده بودم یعنی از خوشحالی بال

در اوردم اینم عکس کادوی پدر عزیزم:

اینم عکس کادوی همکار پدرم خانم جوانمردی

که من به ایشون میگم خاله:

خب دیگه همین بود بازم میگم روز دختر مبارکبغلبوسبوسمحبتمحبتجشنجشنچشمکچشمکخندونکزیبا

پسندها (2)

نظرات (2)

علیرضا
27 مرداد 94 12:51
قربونت برم روزت مبارک
کوثر
پاسخ
ممنونم بابا جونم
♥ مه آ سا ♥
29 مرداد 94 18:01
•*..*•.ســــــلام .... .•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. •*.* .•*..*•. .•*..*•. •~*♥*~•° ♡♡♡ ♡♡♡ ♡♡♡ •~*♥*~•° دوست جونم آپم نمیخای بهم سربزنی ؟؟؟ و نظر بدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیسوش می باشد