گیسوش

کلاس زبان انگلیسی

1392/6/16 16:40
نویسنده : کوثر
146 بازدید
اشتراک گذاری

 زبان انگلیسی را خیلی دوست دارم. در آنجا دوست های زیادی پیدا کردم.

و امتحان آخر ترم شروع شد. وخیلی خیلی استرس داشتم ولی دوتا امتحان

داشتم یکی اول کلاس و یکی آخر کلاس و موقع امتحان رسید و خانم گفت: که چه کار

باید بکنم و  برگه ام را دادم به خانم و وقتی داشت تصیح می کرد همینطور دستم می لرزید

و خانم گفت: خب تو 20 شدی دیگه آنقدر خوشحال شدم که هیچ کس نمی تونست

جلویم را بگیرد راستی اگه خواستین می تو نین برین کلاس زبان چون خیلی خوبه پایانبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علیرضا
2 شهریور 92 16:21
واااااااااااااااااااای
چه خوشگله وبلاگت
چقدر عکست نازه قربونت برم
چقدر نوشته هات قشنگن
چقدر خوب می نویسی


ممنونم باباجونم

مریم
16 شهریور 92 11:52
چه وبلاگ خوبی داری دختر خانم گل! روزتم مبارک
مژی مژ
16 شهریور 92 12:30
موفق باشی دختر زیبا وبلاگتو زود به زود به روز کنی دیگه خیلیییییی خوب میشه
Saeed
16 شهریور 92 12:38
امیدوارم بعد تابستان هم کلاس زبان رو بری و ادامه بدی.
حمیدرضا
16 شهریور 92 14:29
سلام من از طریق گوگل پلاس با وبلاگت آشنا شدم از طرق بابات که شعراشو دوس دارم وبلاگ قشنگی دارین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیسوش می باشد