گیسوش

روز دختر

1392/6/16 17:10
نویسنده : کوثر
133 بازدید
اشتراک گذاری

از این جا شروع میکنم که هنوز به دنیا نیامده بودم. یک هفته مونده بود که پا به این دنیا بزارم

مامان و بابام متوجه شدن من نوزاد دختر هستم، خوشحال شدن که خداوند به آن ها دختر

عطا کرده. و حالا امروز روز دختر هست. دوست دارم همه ی آرزو های پدر ومادرم را برآورده کنم.

دوست ندارم هیچ قمی در چشمان پدر ومادرم باشد.

و روز دختر را به همه ی دوستان تبریک میگویم ایشالا در زندگی موفق باشید.

ماچقلبلبخندبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سحر
17 شهریور 92 6:57
روزت مبارک کوثر دوس داشتنی
تقریبا همه پستهات رو خوندم. چه خوبه که اینجا دفترچه خاطرات داری. و چه خوبه که می نویسی. از قرار معلوم توام یه روز مثل پدرت شاعر خوبی میشی
شاد باشی و تندرست عزیزم


ممنون از لطف شما
مامان نگار
18 شهریور 92 11:47
عزیزم دوست دارم دلم برات تنگ شده بوس به اون عکس قشنگت که کنار صفحه گذاشتی خیلی خوبه که می نویسی به کار نوشتنت ادامه بده تا انشالله یه روز نویسنده بزرگی بشی موفق باشی عزیز دل خاله
حمیدرضا
18 شهریور 92 15:18
روزت مبارک
حمیدرضا
8 مهر 92 0:57
روزتون مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیسوش می باشد